Лабораторна робота №5

Лабораторна робота № 5
Студента групи МАМФ
Юзви Андрія Павловича
Тема: Мережеві офіси. Сервіси спільного редагування документів.
Мета: ознайомитися із можливостями застосування у науковій діяльності мережевих офісів, навчитися створювати та використовувати документи Google.
Література
1.  Новые педагогические и информационные технологии в системе образования : учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повышения квалиф. пед. кадров / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров ; под ред. Е. С. Полат – 2-е изд., стер. – М. :Издательский центр «Академия», 2005. – 272 с.
2.  Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, Л. С. Шевченко ; за ред. Гуревича Р. С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – 348 с.
3.  Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
4.  Хуторской А. В. Современная дидактика : учеб. пособие. 2-е изд., перераб. / А. В. Хуторской. – М. : Высш. шк., 2007. – 639 с. : ил.
5.  Использование интернет-технологий в современном образовательном процессе. Часть III. Инструменты сетевого взаимодействия / Сост. Ю. В. Ээльмаа. – СПб. : ГОУ ДПО ЦПКС СПб «Региональный центр оценки качества образования и информационных технологий», 2010. – 72 с. – [Електронний ресурс]. Режим доступу http://window.edu.ru/resource/983/78983.

Теоретичні відомості
Диск Google дозволяє:
 створювати в Інтернеті документи, електронні таблиці та презентації, а потім переглядати і редагувати їх з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету;
• систематизувати документи за допомогою папок у сховище документів Google;
• експортувати створені файли на комп’ютер;
• завантажувати вже готові файли з комп’ютера і розміщувати їх в сховище документів Google;
• опублікувати документ у вигляді веб-сторінки або розмістити в своєму блозі;
• надавати доступ до редагування або перегляду документів іншим користувачам;
• в режимі реального часу редагувати документ одночасно кільком людям;
• спільно переглядати презентації;
• обмінюватися важливими документами, таблицями та презентаціями між співробітниками компанії або колективу.
Управління доступом до перегляду і редагування документа
Ви створюєте документ, а значить, є його власником. Ви можете:
• змінювати документи, таблиці та презентації, а також запрошувати інших користувачів в якості співавторів і читачів;
• видаляти документи, таблиці та презентації, закриваючи, таким чином, доступ до них для співавторів і читачів.
Для повного видалення документа, таблиці та презентації або скасування доступу до них необхідно видалити їх, а потім очистити кошик.
Користувач, якого ви запрошуєте редагувати ваш документ, стає співавтором. Співавтор може:
• редагувати документи, таблиці та презентації;
• запрошувати або видаляти інших співавторів і читачів (якщо власник дав їм дозвіл на ці дії).
• експортувати копію документа, таблиці або презентації на свій жорсткий диск.
Читачі можуть:
• переглядати останню версію документа, таблиці або презентації, але не можуть вносити зміни;
• експортувати копію документа, таблиці або презентації на свій жорсткий диск.
З документами Google можна робити наступне:
• Завантажувати документи Word, OpenOffice, RTF, HTML або текстові файли (або створювати нові документи).
• Використовувати простий редактор WYSIWYG для форматування документів, перевірки правопису та ін.
• Запропонувати іншим користувачам (електронною поштою) редагування або перегляд ваших документів і таблиць.
• Редагувати документи разом з іншими людьми.
• Переглядати історію версій документів і таблиць і переходити до будь-якої версії.
• Опублікувати документи в Інтернеті для всіх користувачів у вигляді Веб-сторінок або розміщувати документи в блозі.
• Завантажувати документи на комп’ютер у форматі Word, OpenOffice, RTF, PDF, HTML або ZIP.
• Відправляти документи електронною поштою в якості додатків.
З таблицями можна робити наступне:
• Імпортувати та експортувати дані у форматі XLS, CSV, TXT і ODS (і експортувати у форматі PDF і HTML).
• Використовувати інтуїтивно зрозумілу навігацію і редагування, як у будь-якому звичайному документі або таблиці.
• Використовувати форматування і редактор формул у таблицях, щоб підраховувати результати і налаштовувати вигляд даних.
• Розмовляти в режимі реального часу з іншими користувачами, які редагують вашу таблицю.
• Вставляти таблицю або частину таблиці в свій блог або на веб-сайт.
З презентаціями можна робити наступне:
• Імпортувати існуючі презентації у форматі PPT і PPS.
• Експортувати презентації за допомогою функції Зберегти як Zip в меню Файл.
• Редагувати презентації за допомогою простого редактора WYSIWYG.
• Вставляти зображення і форматувати слайди.
• Редагувати презентації разом із друзями та колегами, надавши їм доступ.
• Дозволити перегляд презентацій в Інтернеті в режимі реального часу з різних віддалених місць.
• Опублікувати презентації на Веб-сайті, надаючи тим самим доступ до них широкій аудиторії.
Завдання 1. Обговорення парами

Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google на занятті.
Під час виконання самостійного завдання на уроці вчитель може  створити для учнів документи в яких будуть міститись завдання. Учні будуть їх виконувати, а результати оформляти в іншому документі, відправляти вчителю для його редагування.
Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google в науковій діяльності.

 Можливості Диск Google дозволяють працювати з документом на будь-якому комп’ютері, з’єднаному з мережею Інтернет. За допомогою даного сервісу можна редагувати документ спільно з науковим керівником.
Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google в роботі науково-методичного об’єднання.

 Можна ділитися розробками та методичними рекомендаціями.
Придумайте і запишіть приклад використання сервісу Диск Google в управлінській роботі.
 Директор фірми таким чином в одному документі може зібрати всю інформацію про свої філіали, створити документ, в якому кожний підрозділ повинен вносити свої дані.

Звіт про виконання роботи
Контрольні запитання

1.         Як скористатися сервісом Диск Google ?
Даний сервіс дозволяє:
• створювати в Інтернеті документи, електронні таблиці та презентації, а потім переглядати і редагувати їх з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету;
• систематизувати документи за допомогою папок у сховище документів Google;
• експортувати створені файли на комп’ютер;
• завантажувати вже готові файли з комп’ютера і розміщувати їх в сховище документів Google;
• опублікувати документ у вигляді веб-сторінки або розмістити в своєму блозі;
• надавати доступ до редагування або перегляду документів іншим користувачам;
• в режимі реального часу редагувати документ одночасно кільком людям;
• спільно переглядати презентації;
• обмінюватися важливими документами, таблицями та презентаціями між співробітниками компанії або колективу.

2.         Як можна використовувати сервіс Диск Google в педагогічній практиці?
Під час виконання самостійного завдання на уроці вчитель може  створити для учнів документи в яких будуть міститись завдання. Учні будуть їх виконувати, а результати оформляти в іншому документі, відправляти вчителю для його редагування.

3.         Якими правами володіє редактор документа?
Редактор  може:
• редагувати документи, таблиці та презентації;
• запрошувати або видаляти інших співавторів і читачів (якщо власник дав їм дозвіл на ці дії).
• експортувати копію документа, таблиці або презентації на свій жорсткий диск.

4.         Які документи можна створити в середовищі Диск Google ?
Текстовий документ (команда Документы), документ електронної таблиці (команда Таблицы), презентацію (команда Презентации). Виберіть пункт Документы і натисніть в правому нижньому кутку на кнопку з позначкою «+». 

Творче завдання
Завдання 1. Робота з текстовим документом в Google
1. Зайшов під своїм акаунтом у документи Google (http://docs.google.com).
2. Завантажив в Інтернет текстовий документ. Для цього:
• Відкрив вкладку Документы та обрав пункт Диск. Натиснув на вкладку Мой диск і вибрав необхідний файл. Натиснув кнопку Открыть файл і зачекав завантаження файлу.
3. Змінив шрифт, розмір тексту або міжрядковий інтервали в своєму документі, а також виконав попередній перегляд цих змін.
4. Вставив у документ картинку, таблицю, символи, використовуючи меню Вставка.
5. Зберіг копію документа на жорсткому диску комп’ютера.
6. Опублікував документ в Інтернеті (https://docs.google.com/document/d/1K57Q-OSiik-6epvpEi4hpN1uMUB40Qwd7-hVUkBHwoY/edit).
7. Запросив користувачів у якості читачів своїх документів.
8. Повернувся в режим редагування, натиснувши відповідну кнопку в верхній частині вікна.
9. Перейшов по посиланню в розділ Справка та ознайомився докладніше з можливостями спільної роботи над документами в Google.
10. Зберіг і закрив документ.
Завдання 2.
1. Створив у службі Диск свого акаунта форму для проведення анкетування  .
2. Запросив до участі в опитуванні своїх товаришів.
3. Ознайомився з таблицею відповідей, сформованої в результаті анкетування.
4. Оформив результати у вигляді таблиці.



Комментариев нет:

Отправить комментарий